تلاش برای یکپارچه سازی درگاه های تأمین اجتماعی، مسائل ابلاغ های کارفرمایان حل شد

به گزارش وبلاگ مهدی، مدیر فناوری و تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی گفت: طی سال های اخیر تمام تلاش خود را در راستای یکپارچه سازی درگاه ها به کار برده و پیروز شدیم در اردیبهشت ماه سال جاری سامانه دریافت لیست حق بیمه کارفرمایان را به درگاه سامانه غیرحضوری متصل کنیم.

تلاش برای یکپارچه سازی درگاه های تأمین اجتماعی، مسائل ابلاغ های کارفرمایان حل شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی وبلاگ مهدی، محمد حسین زراعتی، مدیر فناوری و تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی در حاشیه نشست خبری با رسانه ها، با اشاره به تلاش سازمان برای به روز رسانی سامانه ها ابراز کرد: طی سال های اخیر تمام تلاش خود را در راستای یکپارچه سازی درگاه ها به کار برده و پیروز شدیم در اردیبهشت ماه سال جاری سامانه دریافت لیست حق بیمه کارفرمایان را به درگاه سامانه غیرحضوری متصل کنیم.

وی افزود: سامانه قدیمی بر اساس پلتفرم مربوط به سنوات گذشته تهیه شده بود که مسائلی، چون سوءاستفاده و مسائل خاصی در سامانه وجود داشت که آن اشکالات برطرف شده است.

مدیر فناوری و تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی گفت: این موضوع در بهبود تعامل ما با دستگاه ها موثر است. در ابلاغ های کارفرمایان همواره مشکل داشتیم برخی از طریق ایمیل و برخی دستی انجام می شد که اکنون تمام ابلاغ ها در سامانه قرار می گیرد. تقریبا همه کارگاه ها لیست حق بیمه را ارائه کرده اند.

وی ادامه داد: روز گذشته رکورد دریافت لیست را شاهد بودیم و 127 هزارو 500 لیست در 24 ساعت آخر ماه دریافت و بارگذاری 350 لیست در دقیقه را ثبت کردیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تلاش برای یکپارچه سازی درگاه های تأمین اجتماعی، مسائل ابلاغ های کارفرمایان حل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش برای یکپارچه سازی درگاه های تأمین اجتماعی، مسائل ابلاغ های کارفرمایان حل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید