شروع به کار آزمایشی خدمات فروش در توییتر
به گزارش وبلاگ مهدی، شرکت توییتر برای کسب سهمی از بازار 45 میلیارد دلاری تجارت اجتماعی، به صورت آزمایشی به شرکتها اجازه می دهد حداکثر 50 محصول را در پروفایل خود به فروش بگذارند.
به گزارش وبلاگ مهدی، فیس بوک و اینستاگرام که متعلق به شرکت مِتا پلتفرمز هستند، در عرصه تجارت اجتماعی پیشرو هستند و به کسب و کارها اجازه داده اند فروشگاههای مجازی دایر نموده و محصولاتشان را برای فروش عرضه نمایند.
توییتر بیان کرد نسخه آزمایشی قابلیت توییتر شاپس (Twitter Shops) برای شرکت های منتخب در آمریکا موجود خواهد بود و برای کاربرانی که از نسخه آیفون اپلیکیشن توییتر استفاده می نمایند، قابل مشاهده خواهد بود.
اپراتور تلفن همراه آمریکایی وریزون که در این آزمایش حضور دارد، قاب آیفون و شارژرهای بی سیم را در فروشگاه توییتر خود عرضه نموده است.
کاربران پس از مشاهده یک محصول در توییتر، به وب سایت شرکت فروشنده برای پرداخت راهنمایی می شوند.
این آزمایش قابلیت قبلی را توسعه می دهد که توییتر سال گذشته آزمایش آن را شروع نموده بود و به برندها اجازه می داد حداکثر پنج محصول را در پروفایل توییتر خود نمایش دهند.
بر اساس گزارش رویترز، توییتر در حال آزمایش خرید زنده است که به افراد امکان می دهد پوشاک، لوازم جانبی و اقلام دیگر را خریداری نموده و همزمان ویدیوهایی از برندها درباره محصولاتشان مشاهده نمایند.
منبع: خبرگزاری ایسنا