شروع فروش میوه با نرم افزارهای موبایلی در میادین تره بار تهران ، عرضه میوه بسته بندی شده در مغازه های محلات
به گزارش وبلاگ مهدی، شهردار تهران گفت: در هفته های آینده فروش مویرگی میوه را با نرم افزارهای موبایلی شروع می کنیم تا شهروندان میوه های دلخواه خود را با قیمت مناسب در منزل تحویل بگیرند.
به گزارش وبلاگ مهدی، علیرضا زاکانی با بیان اینکه قیمت میوه و تره بار در بازارهای شهرداری تهران 40 درصد با سطح شهر تفاوت قیمت دارد، گفت: در هفته های آینده فروش مویرگی میوه را با نرم افزارهای موبایلی شروع می کنیم تا شهروندان میوه های دلخواه خود را با قیمت مناسب در منزل تحویل بگیرند.
او اضافه نمود: بعلاوه میوه ها در بسته بندی های خاص در اختیار مغازه های محلات قرار می گیرد تا ثبات دسترسی مردم به میوه و تره بار با کیفیت و با قیمت مناسب محقق گردد.
ساخت 14 میدان، بازار و بارچه میوه و تره بار در تهران | بیشتر این بازارها در منطقه ها جنوبی هستند
شهردار تهران با شرح اینکه حدود 49 درصد میوه و تره بار شهر به وسیله میادین توزیع می گردد و در حقیقت این میادین استوانه ای هستند که نمی گذارند مردم دچار تلاطم قیمتی شوند، گفت: طرح های دیگر نیز در این بخش در حال پیگیری است. همانند بستن قراردادی تا در گام بعد بتوانیم میوه را دست اول از کشاورز بگیریم و دست واسطه ها را کوتاه کنیم.
زاکانی ادامه داد: از 200 میدانی که مقرر بود احداث گردد 220 زمین هدف گذاری شده که 40 مورد به قطعیت رسیده و مابقی نیز در حال پیگیری است. از سوی دیگر سال جاری عدد بسیار خوبی در توسعه فروشگاه های شهروند نیز خواهیم داشت تا حرکت جدی در ثبات و کاهش قیمت لوازم خانگی نیز صورت بگیرد. بخش زیادی از سختی ها مواردی است که می گردد گره گشایی ها درآنها صورت بگیرد. در مدیریت شهری تمام توجه معطوف به این است که چه نیازی وجود دارد و چه خدمتی می توانیم ارائه کنیم. افق آینده به لطف الهی افق روشنی است و امیدواریم این اهداف متعالی انقلاب اسلامی محقق گردد.
منبع: همشهری آنلاین